Nice skol-dag i dag mä (asså skolan e inte så dum egentligen)

De jag kom på idag, va att skolan egentligen inte är så dum. Den e ju rätt så nice egenligen, OM man tänker riktigt NOGA!!!! :p
Våra skol-dagar är ju såhär (asså tiderna).....
Måndag: 08:45 - 15:35.
Tisdag: 08:45 - 15:30.
Onsdag: 08:45 - 13:10.
Torsdag: 08:45 - 15:30.
Fredag: 08:45 - 13:10.
Rätt så nice dagar egentligen :) (ni kanske tkr att de är jätte långa dagar, fast vi har VÄLDIGT mkt raster osv osv.....)

Skol-dagen idag har varit fett nice...<3
VI har tränat inför lucia-tåget vi ska ha på tisdag mä. sen har vi typ haft lite vanliga lektioner... lite religion,matte, engelska, osv :D

Fast nu ska jag ta och äta något litet (har typ tappat mat-lusten) :(
Men iaf... äta, sen städa lite så att mammsi blir glad...
Sen kmr Nora, så hänger hon mä ner till stallet,... för jag ska hopp-träna idag :))<3<33

IKväll bliré väll bara chilllllllll!!!!!! ha de göttans nu så kommentera massor!



Jag VET att NI tkr att jag har mke hår........ men jag har faktigt inte lika mke längre!! :) hehehehhe
kommentera om ni vill ha bild / bilder!!

Kommentarer
Postat av: a'p h o t o g r a p h y

sv: okej, jag själv ska inte göra så mycket ;)

2011-12-07 @ 14:55:07
URL: http://amandapersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Johanna ♥

sv. Nej min dag har varit ett riktigt helvete, rent utsagt.. hiihi!



Hoppas din har varit bättre, klart vi vill ha bilder ! :D

2011-12-07 @ 14:59:31
URL: http://nattstad.se/ajnilsson
Postat av: Amira

Fiint hår (:

2011-12-07 @ 18:45:50
URL: http://amiraplusnelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0