Ni är bara bäääst...

Fattar ni hur mycket ni har förändrat mig, igenom mitt bloggande. De är svårt att förklara med bara några få ord...
Men de är en sak NI borde få veta, och de är ............... Att denna bloggen inte bara är min, utan eran mä.

Ni har fått hängt me på massor med saker här på min blogg :)
T.ex tävlingar, outfit, min music stil och massa mer... MEN, de är oxå en sak som NI tycker att jag ska bli bättre på.
Och de är, att jag ska bli bättre på att kommentera era bloggar.
Men de är såhär, att jag hinner faktigt inte de. De är knappt så att jag hinner läsa era bloggar...

För när jag startar datan går jag in och kollar facebook sen bloggar jag, och OM jag hinner så kommenterar jag era bloggar :P
Men de e inte altid!

Vill NI att jag ska börja berätta om något annat än de jag håller på med nu, så är de bara att kommentera på..
Bara för att jag inte KOMMENTERAR ERA BLOGGAR, så ska ni veta att jag alltid läser ERA FINA/UNDERBARA kommentarer.

SNÄLLA fortsätt att kommenteara.......
Just de ja, innan jag glömmer de helt :)
Ni undrade vilka bloggar jag läser, och ja kan ju säga NÅGRA få nu idag då<3
www.Nellieberntsson.blogg.se
www.Liinacamilla.blogg.se
www.ponnylovers.webblogg.se
www.Ellenkjellstorp.blogg.se
MASSA MER!!
ha de gött hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0