Goa vänner man har asså...

Nu i eftermiddag/kväll har jag varit i Grebbestad med några goa, härliga, och underbara vänner.
Ja och Lise tog bussen ner dit vid 17:13, sen var vi där med Danne, Filip och Jacob :)
Fett nice vettööö... Vi typ bara var där ner och cllade lixom, hehe (jag pratar riktig blogg-erska nu asså) Hehehehehhe
Också tog jag och Lise bussen hem vid 19:20, och nu  sitter jag här hemma med familjen och har typ lördags mys.
Har typ chattat lite med Danne på facebook, och typ messat med massor med personer :)

Vill bara säga "tack" för alla era underbara fina kommentarer!!<333

Såhär kommer min vecka att se ut !
Måndag: Skolan, läxa, sen bara va me coola niceiga poolareee ;)
Tisdag: Skolan, läxa, sen gå me nåra goa cheyer/killar och titta på bandy-träning (träffa .........)
Onsdag: Skolan, läxa, va me kompisar och hoppträna Simon!! <3
Torsdag: Skolan, läxa, kompisar.
Fredag: Skolan, hem fixa iordning inför stallet....... Sen Tävla Clear round på tark med Simon hoppa LC! :)
Lördag: Ingen aning ( kanske hänga med coola vänner )
Söndag: Ingenting speciellt!!

Berätta gärna hur eran vecka kommer att se ut :)
Ha de nice bajs!!<3

Jag slänger in några bilder på Simon mä!!!!<3
Jag o Simon i KM:et 2010, Vi kom 3.a :)
/////////////////eran sara<3

Kommentarer
Postat av: lise Marie

ässå sara ?

e du helt säker på att bussen inte kan fisa ? :P

ochså ville jag bara säga :)

det var jätte kul med stå och sparka i en buske :) <3 hahaha....... elr Danne när danne putta ner Filip och Jacob: man över bord :) haha... <3 vi måste åka till grebbestad någon mer gång <3 elr så får Filip och Danne komma till tanum <3 elr hur ? <3

2011-12-10 @ 12:51:43
URL: http://meandmylifeandmore.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0