Cha Cha!

Cha Cha på er alla söta blogg-läsare :)
Jag har fått en kommentar ifrån en söt liten chey!
Så jag tänkte ta och svara på den, för den e faktigt LITE viktig för er som VILL ha läsare till er :)<3

Hej söta Sara :)
Hoppas din dag varit bra, min fråga är!?...
Hur får du så många läsare och kommentarer till din blogg?? ha en fortsatt trevlig dag :)
mvh Anna<333
___________________________________________________________________________________________
Sv: Tack Anna för frågan/ kommentaren :)
Jo såhär ligger det till, jag kan börja med att skriva upp massor med saker du måste göra / va när du har blogg!
1. Va dig själv från början till slutet.
2. KOmmentera andras bloggar, så får du själv kommentarer.
3. Du MÅSTE våga visa dig själv. (bilder, LÅÅÅNGA inlägg osv osv)
Det MÅSTE du göra / kunna :p

Det viktigaste är att du ska var dig själv från du startar bloggen tills du stänger den helt.

Det är inte bar att sitta och skriva en dag-bok här.
Utan man ska också titta på de man skriver ut på bloggen, för vem vet vad du kommer att råka ut för?
Så tack för frågan...<333
___________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anna-Johanna ♥

sv. Tack desamma söta du!

Bra svar!<3

2011-12-07 @ 15:48:55
URL: http://nattstad.se/ajnilsson
Postat av: Anonym

sv; hihi gulle dej <3

2011-12-08 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0