Alla stavar fel...(finns ingen som ALLTID stavar rätt)

Rubriken säger allt asså. Det finns alltid ngn som stavar fel, t.ex när man sitter och läser bloggar så finns det inte ett enda inlägg som ALLT är rätt-stavat!
Nu menar jag ju inte att jag alltid stavar rätt... :p
Jag erkänner faktiskt att jag ofta stavar fel, men jag tänker på de... jag (+ många mer)  tänker nog på de när man HAR publicerat ett inlägg!
Itś not good !!<3
Men.... tänk inte på de HELA tiden, det finns annat (viktigare) att tänka på asså!
Lalalalalala... tänk på din flick-vän/pojk-vän mä.... Lalalalala... ja tänker på min pojk-vän hela j*la tiden asså :)

När man sitter och läser bloggar är de faktigt ganska svårt att förstå vissa inlägg, så man får lixom läsa dom flera gånger irad. för att man ska fatta vad de står!!<333 Men de gör ju ingentingen (iaf inte för mig)<33333333

Nu tänker jag inte skriva upp några namn på dom bloggare som OFTA stavar fel.. :)
MEN, tänk på att stava rätt, för de e inte lätt att läsanärdestärsåhär!! (eller jhur) "de skrev ja med mening"<3

Vem vet nästa gång kanske jag skriver upp nåra namn på bloggarna, som stavar fel!! :P
SÅ tänk er för !! :)<3 (jag erkänner, jag stavar mä ofta fel)!!!!!! (:

NU ska jag ta och äta ngt mumsigt!! <3 ha de fett nice<333 hörs i morn morgon!

Kommentarer
Postat av: Anna-Johanna ♥

sv. Jag kom precis hem från skolan, vad gör du själv? :D

HAhaa, Jag stavar typ alltid fel, eller så får jag paniiik när jag skriver och skriver ord som nt finns, hehe ;) <3

2011-12-09 @ 14:41:58
URL: http://nattstad.se/ajnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lat? Jag med.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0